woensdag 5 juli 2017

Aura-tekeningen!

Vandaag (dinsdag 4 juli) werd ik wakker met de behoefte om mijn aura te tekenen. Ik gebruikte weer mijn 6e chakra om bij mijn gevoel te komen. Ik had het het afgelopen weekend druk, en daar was nog iets van blijven hangen. Gisteren wijdde ik daar ook al een meditatie aan. Deze blog beschrijft mijn vervolgstap, maar deze keer niet alleen in woord maar ook in beeld.

Als ik teken kan ik me ontspannen en mijn gedachten laten gaan. Ik schetste alle kleuren die ik wist, voelde en zag bij mijn aura. Ik sta voortdurend in contact met mijn energiesysteem, dus dit ging makkelijk en als vanzelf. Het is voor mij juist een opluchting om al die beelden die ik voor me zie eruit te laten in de vorm van fysiek, tastbaar beeld! Ik heb besloten om dit meer te gaan doen, omdat ik de flow waarin het tekenen van energie me brengt zo fijn vind. Het geeft veel helderheid en overzicht, het is therapeutisch om te doen en het creëert nog een mooi kunstwerkje ook.

Dit was de eerste tekening.


Ik merkte op dat er een trapvormige samentrekking rond mijn eerste chakra en mijn gronding zichtbaar werd. Deze werd gedragen door een kalme blauwe energie - het geduld dat ik heb over het opbouwen van mijn basis. Ook zag ik vonkjes van levenslust in allerlei kleuren in het middelste deel van mijn aura, en meer naar boven een zachte, liefdevolle roze, groene en gouden energie. Rondom mijn 6e chakra was een paarse, iets donkere samenballing van energie, en ik zag het paarse kristal dat ik vaker voor me zie bij het visualiseren van mijn derde oog. Logisch, ik zat immers in mijn hoofd met mijn aandacht, want ik was mijn eigen aura aan het Readen om bij mijn gevoel te komen.

Wat nu? Ik kreeg zin om weer een Leading op mezelf te doen, net als gisteren. Deze keer zou ik die constrictie rond mijn gronding gaan Leaden. De sessie duurde behoorlijk lang, want ik stopte niet bij mijn eerste chakra of het begin van mijn grondingskoord, maar ging mijn hele gronding af tot op het middelpunt van de aarde, waar ik bepaalde dingen diep had weggestopt. Door de aard van een Leading (het transformeren via het hart met behulp van hogere energieën, en dus niet het Readen van de informatie) kan ik de details niet meer delen, simpelweg omdat dit gewoon doorflowt, maar één ding bleef me wel bij.

Deze constrictie was aangeraakt en geactiveerd in mijn aura door de spirituele workshop die ik dit weekend had gevolgd, waarin ik mezelf overdreven sterk had gemaakt in mijn eerste chakra, om de indruk te wekken dat ik heus wel weet hoe ik stappen kan zetten. Dat kwetsbare deel is nu afgepeld en geheeld. Ik besefte dat mijn beperkingen rondom werk en wonen bij mijn vader vandaan komen. Ik had daar nog energie van hem zitten, en die heb ik dus liefdevol teruggestuurd. In feite was dat de kern van de Leading, waar allerlei laagjes bovenop zaten. Ik weet niet waarom ik die energie daar had zitten, en ik heb daar ook geen oordeel op zitten, dat was gewoon wat ik aantrof, en nu is het liefdevol teruggegeven.

Ik rondde mijn Leading af door alle mensen waarmee ik ben verbonden in mijn trillingsverhoging mee te nemen (waaronder mijn vader, zonder dat ik me specifiek op hem focuste), en voelde dat ik zin had om weer een auratekening te maken. Deze keer was de gouden energie van bovenin helemaal doorgedrongen tot in mijn gronding, en waren de vonkjes van levenslust verzacht.


Ik vond het leuk dat het zo zichtbaar werd wat het effect van een Leading kan zijn, vandaar dat ik dit in een blog deel. Voedsel voor mensen die van zichtbare resultaten houden! (Mensen zoals ik, dus. ;) )

Als je het leuk vind als ik auratekeningen voor je maak, en je daarop een Reading of Leading wilt (die eerste geeft vooral inzicht, die tweede vooral transformatie), stuur dan even een mailtje naar roos@jongbewust.nl. Ik doe dit op afstand en ik maak foto's van de tekeningen die ik je naderhand mail. Ik neem er ongeveer 2 uur de tijd voor. Mijn normale tarief voor een Reading op afstand is €40,- en met de twee tekeningen (voor en na) erbij komt dat uit op €70,-. Ik ga dan veel uitgebreider in op alle elementen in de auratekening die ik voor me zie en zal ze ook duidelijker tekenen. Als je graag de tekeningen (op A5-formaat op aquarelpapier) opgestuurd krijgt via de post, is dat bij de prijs inbegrepen. Een Reading (en dus een auratekening) is altijd een momentopname, want ons aura verandert voortdurend, net zoals onze stemmingen voortdurend veranderen. Het is vooral bedoeld om inzichten te geven in wat er op dit moment zichtbaar wordt en speelt in je leven. Een leuke zichtbare en tastbare dimensie aan het energiewerk! 

Update: hier is mijn website, waar je meer informatie kunt vinden over alles wat ik aanbied!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten