zondag 11 december 2016

Wat ik vandaag heb gedaan (en gegeten)

Ik had vanochtend een lumineus idee, namelijk: om eerst te gaan wandelen en dán pas die laptop aan te doen. Want voor ik het weet ben ik verstrikt in informatie die er helemaal niet toe doet en dan is de toon van mijn dag gezet. Nu werd de toon van mijn dag gezet door het bos. En dat was eigenlijk niet een toon, maar een hele symfonie. Omdat ik me had voorgenomen om mijn ajna wat meer in de watten te leggen door me te focussen op schoonheid, had ik mijn fotocamera meegenomen. En dat wierp zijn vruchten af.

Kom hier, kind, mwehehehe!




Boselfie. 
(Dat is een woordgrap.)
(Ik denk ik zeg het maar even.)
(Van selfie.)
(Oké, we begrijpen elkaar.)




Geometrische shizzle.

Mijn vriend heeft de laatste tijd heel mooie krullen. 

Lekker flatteus voor pampus na de wandeling. Ooh, dit is echt het beste plekje van het huis in de winter, precies in de zon.

Gekarameliseerde venkel is zooo mooi en zooo lekker! Met peper en zout en gemalen venkelzaad - VENKEL INTENSIFIED.

Ziet er verder niet zo smakelijk uit met die aardappelpuree maar was het wel. Met 'gehakt'balletjes van bruine bonen, Provamel'gehakt' en een uitje.

Aangezien ik in het bos was geweest, was ik geïnspireerd. Ik besloot iets te doen waar ik al een tijdje mee rondloop: illustraties maken voor de Jong Bewust-blogs. Deze is in affe versie hier te zien.

En toen werd het donker en mochten de kerstlichtjes aan, want we zijn ecologisch. We hebben geen pot voor ons kerstboompje, maar wel een pan, want we hebben niet zoveel zin om moeite in dat soort dingen te steken. Maar we zijn wél ecologisch.

Mocht je gedacht hebben 'wat is die gezond met die lunch': dit is min of meer mijn avondeten. Van Ambers Chococakerecept (linkje!).

En tot zover mijn Generator-energie, mweeeeew power down. Heerlijk om zo creatief bezig te zijn en dan kan 's avonds die laptop aan voor lethargische Youtubemarathons en is het nog leuk ook. *klopt zichzelf op schouder*

2 opmerkingen:

  1. Haha die foto van E.! :D Ik weet dat het de stoel is, maar maak er in mijn hoofd zijn arm in een rode trui van... Creepy shit enzo :P (en de krullen zijn tof ja)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja he! Hij wou niet helemaal op de foto geloof ik. Oh dat zou wel een beetje een lange arm zijn maar ik snap wat je bedoelt :P

      Verwijderen