donderdag 8 december 2016

Hartschool

Vandaag in mijn droom kreeg ik de boodschap door dat in deze tijd op de aarde aanwezig zijn, betekent dat je kunt leren om temidden van alle turbulentie van je hart uit te gaan. Dat er op geen enkele andere plek zo'n leerschool is waarin je zó precies afgelijnd en onverstoorbaar kunt leren creëren, juist omdat er zo'n afleiding is. Waarin je alles wat in je onderste chakra's geraakt wordt toch met je hart blijft verbinden en ondanks alle informatie die rondzwerft in de bovenste chakra's, toch voorwaarts kunt gaan op de weg van je hart. Dat is een krijgerspad. Een subtiel lijntje dat een spirituele krijger hand over hand volgt. Dit lijntje werkt door in je ziel, zodat je essentie nog krachtiger wordt door dit leven. Als een kompas dat een extra magneet krijgt.

Deze boodschap was voor mij bedoeld, dus wellicht resoneer jij er niet mee. Misschien is het voor jou geen 'dun lijntje'. Maar ik vond 'm wel hoopvol en bekrachtigend, dus ik wou 'm graag delen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen