woensdag 9 november 2016

Innerlijk werk

Ik zag vandaag op mijn tijdlijn dat Trump president is geworden. En vervolgens allerlei synchronistische tijdlijnberichten die mij hielpen om met mijn sterke reactie om te gaan. Ik ging mediteren.

Ik merkte dat ik direct in verbinding stond met het collectieve veld en dat ik mediteerde voor de hele wereld, om te helpen om deze stukken in vibratie te verhogen. Ik was geraakt in mijn hart en zonnevlecht. Verdriet, angst, boosheid. Mijn hogere zelf vertelde me de waarheid die iedereen zal horen als hij hierop mediteert: dit is een verandering ten goede, het zal bijdragen aan het ontwaken van de planeet, het maakt onze collectieve schaduw duidelijk, het maakt de individuele kracht in mensen wakker om te zeggen dat ze niet meer in dit systeem willen leven.

We zitten in een overgangstijd als mensheid, op weg naar een nieuw bewustzijn. De gangbare systemen zijn aan het instorten en deze presidentsverkiezing is daar onderdeel van.

De kern van de aarde is aan het pulseren met wit licht. Iedereen is in deze overgang verbonden via die kern. We gaan allemaal door dezelfde processen heen, op onze eigen manier. Ken je die scene in LotR waarin Gandalf zegt: you shall not pass! En met zijn staf een rimpeling van wit licht veroorzaakt? Dit witte licht verspreidde zich via mij uit de kern van de aarde over het hele aardoppervlak. Ik verbond me met mijn liefdesveld: een kristallen tempel van rozenkwarts. Mijn zonnevlecht balde zich samen in kracht die eruit stroomt, en mijn hart gaf zich over om álles te ontvangen wat nu speelt.

Als dit jou ook raakt: wees niet bang, er is niets te vrezen. Ga naar binnen. Mediteer. Voel de kracht in alle emoties die in je geraakt zijn. Die mogen er zijn. Verbind je met de aarde en de kosmos, roep hulp in, en laat ze transformeren tot hun hoogste potentieel. Zo help jij de aarde en haar bewoners met dit proces.

Geef je over. Alles verloopt volgens een goddelijk plan, en het komt de wereld ten goede. Je hebt niet voor niets gekozen om nu op deze planeet te leven.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen