zaterdag 21 mei 2016

Een blog om te bewijzen dat ik gelijk had met mijn vorige blog

Ha! Ik zit in mijn good old synchronistische flow en had weer een mutatiemoment. 

In mijn vorige blog beschreef ik hoe de Wet van Aantrekking voor mij werkt. Zonder overigens inleidende achtergrondinformatie te geven over de Wet van Aantrekking in het algemeen, want als ik iets te zeggen heb dan denk ik niet na over hoe het overkomt op anderen en of ze wel begrijpen wat ik überhaupt zeg en raak ik helemaal geabsorbeerd door mijn eigen denkproces, maar dat terzijde. You like this anyway? Hieronder meer van dit. 


Ik schreef hoe ik mijn kern aangereikt moet krijgen door iemand anders om van mezelf te houden. (Oeh, een prikkelende stelling! 3x poort 38 en 1x 39 en 49 in actie!) En de volgende dag werd ik geleid (hashtag strangepull) naar een video van Shawna Howson, aka youtube-vlogger Nanalew, waarin ze vertelde over depressie en slachtofferschap. Dit raakte iets in mij. Ik wist meteen dat ze ook een individueel kanaal moest hebben en/of profiel 3/5. Ik zocht haar geboortedata op en kwam erachter dat ze op dezelfde dag geboren is als ik, in een ander werelddeel weliswaar, maar dat heeft alleen effect op de maan. Hieruit kwam grofweg dezelfde chart voort, dus niet alleen klopten mijn vermoedens, maar ALLES overlapte. Ze beschrijft in haar video's dan ook dingen die diep herkenbaar voor mij zijn, en het is erg onderhoudend en grappig om te kijken hoe zij ermee dealt, ook al doet ze zichzelf geweld aan door te pushen vanuit bepaalde opvattingen uit het mentale conditioneringsveld - aka, zit ze in het niet-zelf. Maar dat maakt niet uit, want dat is juist ook entertainend. Een hallo naar mijn worsteling. 

Ik beschreef in die vorige blog een smeekbede aan wie het ook maar las, om mijn levenslessen ter harte te nemen, wetend dat ze vooral voor mij gelden, omdat ze voortkomen uit mijn design. Dat het levenslessen zijn van iemand met profiel 3/5 en het kanaal van mutatie en al die andere dingen. En dat ik dus eigenlijk niemand anders er echt mee kan helpen. En toen keek ik haar video en kon ik al die dingen over zelf-acceptatie tegen haar zeggen in de comments. Niet dat ik per se geloof dat ze dat 1) leest of 2) gelooft en 3) dat ze erdoor getransformeerd wordt, maar daar gaat het niet om. 

Ik zag mezelf door deze ervaring weerspiegeld in een soort Droste-effect: mijn zonnekracht barstte uit en gaf een puls van mutatie. Weer een laagje wijsheid ontwikkeld over slachtofferschap, over lijn 3, over poort 3.5 in detriment, weer zelfliefde gekregen via anderen (poort 10). 

Ik vraag, en ik ontvang. Ik geloof in mezelf, eer mijn eigen woorden, en dan worden ze geëerd. Maf zeg. The magic happens in the experiment. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen