woensdag 23 april 2014

Oeps?

Ik weet niet of het onzekerheid is of niet, maar ik blijf het gevoel hebben dat ik het moet zeggen:

Deze blog is vaak een uitlaatklep van gevoelens die ik tijdens het schrijven ervan verwerk. Soms betreft dit personen. Soms lezen deze personen deze blog. En dan kan het lijken alsof ik niet eerlijk tegen ze (geweest) ben. Deze blog is niet bedoeld als indirecte communicatie. Dingen die ik schrijf over personen zijn niet persoonlijk bedoeld. Indien er iets te lezen valt dat veroordelend is, is dit een teken van een disbalans die ik zelf nog moet oplossen. En ik kies ervoor om dit via mijn blog te doen, omdat ik mezelf soms een publieke uitlaatklep gun voor mijn innerlijke vuurtje cq. onderschepte Mars in Boogschutter. Altijd met enige afstand en waar mogelijk met humor.

Dus misschien moet ik maar weer eens contact opnemen met die 'voormalige' vrienden van de kunstacademie van mij. En me even verontschuldigen over het de grond in boren van het onderweg opeten van een banaan bij mijn oppasmoeder. Al zit dat laatste volgens mij wel goed.

Laat ik nu maar weer ophouden hier zo serieus over te doen, want zoals ik eens heb gelezen op de blog van een wijs persoon: take only serious things seriously.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten