vrijdag 8 juni 2012

Mijn favoriete legging

Heen van been,
op naar kop,
met andere woorden:
van teen tot top!


(is dit teveel been?)

Geschiedenis: gekocht in een winkel.

Argumenten voor: hij heeft heel kleine zwart-witte strepen, wat ik een subtiele variatie vind op het thema zwart-witte strepen.

Argumenten tegen: er zit een klein gat in, gelukkig net boven de boomgrens.

Irrelevante kanttekeningen: het verkleinen van deze foto maakt cirkels en andere optische danwel pixelillusies in het streepjespatroon:


Volgende keer in van teen tot top: mijn favoriete broek.

5 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, die heeft mij in een ver verleden toegevoegd aan zijn volgerslijst, toen hij nog op facebook zat. Ik weet niet of hij mij nog steeds volgt, ik hoor niks meer van hem. Hij is het vast vergeten. Hoop ik.

    Er komen er meer! Outfitposts! Maar ik heb nu al een van een korte broek klaar maar eerst moet de broek, anders is het niet echt van teen tot top. En die broek is nog nat. En dat heb ik niet over voor de kunst, brr...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Roos wat heb je toch een leuke blog! En legging! Liefs Merel.

    BeantwoordenVerwijderen