zondag 13 mei 2012

Gespot 1: uien pellen

Vandaag gaat de g-week vervroegd in. De opzet is dat ik elke dag een gedachte blog, want 'gedachten' is immers het thema. Deze gedachte dient natuurlijk wel enigszins on-the-spot te zijn, want het gros van de dagelijkse gedachten is af te wijzen met bespottelijk 'dag', zoals we allemaal, dacht ik, wel eens hebben gespot.

Omdat gedachte-on-the-spot iets te lang is, heb ik het afgekort naar 'gespot'. Elke dag zal ik deze gespot opzoeken, aftastend tot ik op een zeker gevoel van juistheid stuit. Wat dit precies inhoudt? Geduld: dat komt nog wel.

Ik had veel te veel lol met bovenstaande alinea. Hier snel een wat meer gesofistificeerde gedachte, voor uw hersenen om over na te denken.

Stap 1:




Stap 2:


3 opmerkingen:

  1. Waar blijven die nieuwe posts dan? Ik mis er al twee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alert van je! :P Ik ben een beetje te ziek om heel creatief bezig te zijn nu, helaas... Heb ook vrij weinig te vertellen. Komt wel weer. Slim om mezelf voor te nemen elke dag te posten... :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dan schep je verwachtingen hè :P Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen