donderdag 24 mei 2012

Domme donderdag

Deze week is het thema 'formuleren'. Dit woord kennen we natuurlijk van de bekende combinatie 'gedachten formuleren', en zo heb ik 'm ook gebruikt in mijn motto, maar eigenlijk kan je natuurlijk van alles formuleren, zoals probleemstellingen, vragen of officieel getinte teksten. Formuleren betekent 'in woorden uitdrukken'.

Omdat de frisse wind allang uit deze alfabetblog verdwenen is, en het alleen nog maar een kwestie is van die verdomde themaweken afmaken, formuleer ik de blogs in de f-week dan ook z├│ dat het niet per se gaat om 'in woorden uitdrukken' maar meer om het vormen van wat dan ook. Dit is een moeilijke manier om te zeggen dat ik wat losser met de thema's ga worden in de hoop er wat meer schwung in terug te brengen. En dat is een moeilijke manier om te zeggen dat ik gewoon lekker ga bloggen. Met minder ├╝berpersoonlijke ziekte-ervaringen. (Haha, grapjas.) En meer plaatjes van wat ik de vorige week heb gegeten.

2 opmerkingen: