zaterdag 10 september 2011

Z-week

Het is Z-week vanaf vandaag. Dit betekent dat deze week in het thema staat van het begrip 'zijn'. Als dat je al de kriebels geeft: maak je borst maar nat want meteen daarna komt 'yin/yang'. Sceptici moeten nog even doorbijten, over twee weken 'xoelapepel'!

'Zijn' houdt in dat ik over mijn leven zal bloggen deze week, over mijn stukkie 'zijn' in de wereld dus, gewoon lekker 'zijn' weetjewel. Als dit al een lifeblog was wordt het dat deze week nog meer. Om dat te doen zal ik elke dag vertellen over mijn 'zijn', wat dat ook moge zijn.

4 opmerkingen:

  1. Wel een béétje een gemiste kans (Z van zombies), maar ik ben benieuwd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja of van Zack! :P
    Maar dan slaat het nergens meer op (sorry) en ik wou toch een grammaticaal correcte zin. Maargoed, dat was wel duidelijk :P Hm ok, goed. En het 'elke dag zal ik posten' heb ik niet echt waargemaakt tot nu toe :P Maar woensdag komt 'wetenswaardige woensdag' en dat maakt veel goed. Blablabla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik mis wel de O! ! Normaal zei ik het altijd hard op als ik het las. Maar ik ben benieuwd! Ik ben ook de hele tijd maar benieuwd.

    Het zegmaar gewoon echt jouw ding?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, maar de o maakt nog een kleine comeback straks!

    Haha, ik maak ook veel beloftes, heb nu zoveel van die formules (creatief met yvon en roos, van teen tot top, de letterweken, konijnenfoto's) (ok, die laatste kan overal tussen) dat het bijna aan z'n tax zit denk ik. Maar aan andere kant moet ik de intelligentie van mijn volgers ook niet onderschatten ;)

    Maar zegmaargewoonechtjouwding is niet 1 woord! Toch bedankt voor de suggesties :)

    BeantwoordenVerwijderen