donderdag 1 september 2011

Terug naar school

Ik moest vandaag mijn rooster ophalen op school en

gloep*, 
dat was als vogelpoep, 
stomend uit een vogelkont 
tijdens het hardlopen in je mond

(speciaal voor Ezra)

Afgezien dan van het feit dat bepaalde dingen wel leuk waren, zoals mijn vrienden weer zien MAAR MAANDAG ALWEER NAAR SCHOOL EN MORGEN EN OVERMORGEN NOG WERKEN AAAAH en een agendakleurtje kiezen AAAAH MORGENOCHTEND VAKKEN KIEZEN AAAAH en ontdekken dat er een vakklas Graphic Novel wordt gegeven AAAAH NIEUWE KLAS AAAAH en dat ik eindelijk de huisbaas heb gebeld over die lekkage AAAAH PUNTEN VAN VORIG JAAR DIE IK NIET GEHAALD HEB AAaaaAAAaaaaAAAH vrienden AAAAAAH vrienden AAAAAAH vrienden AAAAAAH

Op dit moment strijden er twee circuits in mijn hersenpan tegen elkaar, en de ene delft het graf voor de andere en de andere delft gewoonweg het onderspit dus die wordt in feite levend begraven want het onderspit, voor uw informatie, is de onderste laag aarde en degene die het onderspit delft, het verantwoordelijke, volwassen circuit in dit geval, doet in feite het zwaarste werk, en aangezien ze in dit voorbeeld samen een graf aan het delven zijn voor deze knakker, graaft ie zijn eigen graf door überhaupt de strijd aan te gaan, snap je, want degene die bovenaan staat, het stresskipcircuit in dit geval, gooit straks natuurlijk de hele boel naar beneden en dat is waar het verantwoordelijke circuit nu aan het circuiteren is dus DIE ZAL DAN WEER BIJ DE VISSEN GAAN ZWEMMEN en ga zo maar door.

Ik moet nu gewoon gaan slapen en hopen op een chameleoncircuit**.

*Donald Duck-referentie.
**Doctor Who-referentie.

2 opmerkingen:

  1. Vogels hebben geen kont, die hebben een cloaca. Jaja! En: "In de embryonale fase hebben ook zoogdieren waaronder de mens een cloaca." (maar dat haal ik van Wikipedia). Overigens wel een leuk gedichtje :D

    Graphic novels zijn gaaf, dus hopelijk voor jou die lessen ook. En verder, tja, gewoon even rustig ademhalen? :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaaat, cloaca, daar heb ik echt nog nooit van gehoord! Maar heerlijk, dankjewel. (heerlijk refereert niet naar cloaca's maar meer naar het feit dat ik weer iets heb geleerd via het medium humor!)

    Ja he!! Heb me net ingeschreven en hij was al BIJNA vol, het was de populairste vakklas van het hele jaar. Rustig ademhalen, verstand op nul, dat soort dingen, ja, ik ben inmiddels alweer wat gekalmeerd ;)

    Overigens denk ik niet dat er iets te rijmen valt op cloaca (Mick's rijmwoordenboek kan ook niks vinden met -oaca) dus ik laat het gedichtje zo... Wacht! Ik heb er één! Alpaca. Dat rijmt wel goed genoeg vind ik. Jammer dat het geen vogel is maar een lama-achtig dier. Maar misschien komt het nog eens van pas.

    BeantwoordenVerwijderen