woensdag 24 augustus 2011

Daadwerkelijk

Voortaan als er een W+J-moment aanwezig is zal ik dit éérst tussen W+J-tags zetten en dán verwijderen, zodat niemand er iets van hoeft te weten. En ik ga ook zeker niet meer citeren uit mijn dagboek.

Het kwaad is al geschied, maar toch, lieve mensen die mijn infameuze blog over roem en de ontbijtblog hebben gelezen, ik bied hierbij mijn gegêneerde excuses aan voor al dat geblaat en heb bij deze de rotte plekken verwijderd. Vanaf nu zal ik mij focussen op leuker zaken. Want meestal stel ik mij voor dat niemand deze blogs leest behalve de mensen die reageren, en als er niemand reageert stel ik mij voor dat niemand het gelezen heeft, maar dat is natuurlijk niet waar, want een groot deel van mijn familie, kennissen- en vriendenkring leest dit, en toen stelde ik me voor dat iedereen die ik ken en heb gekend deze blogs kan lezen en toen leek het mij ineens héél verstandig héél snel een aantal aanpassingen te maken.

Dus dit is het laatste wat je erover zult horen. (Waarover?) (Heel goed.)

TWEE konijnenfoto's om het goed te maken (en ja, dat brengt het totale aantal konijnenfoto's van vandaag op 3! Wat een geluk!)


(Dat is daadwerkelijk een konijn)

2 opmerkingen:

  1. Ik lees het bijna altijd wel. Dit zeg ik niet om je een 'big brother is watching you' gevoel te geven. Maar meer .. weet ik niet. Dat ik het lees. Ook als het over W+J/WTJ (world trade jenter?) dingen gaat want dat hoort nou eenmaal bij het leven en nog meer van zulke uitspraken.
    En ik las ooit dat je blijer wordt als je een zielige film kijkt omdat je dan beseft dat je eigen problemen nog niet zo erg zijn (grapje hoor ;))
    maar als iemand geen W+J dingen wil lezen moet 'ie dat gewoon niet doen.

    Onderhand weet ik niet meer of ik nou zinnig heb gereageerd of je eigenlijk iets anders bedoelde?
    Maar ik bedoel het goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bedoelde dat ik me ervan bewust moet zijn dat IEDEREEN het kan lezen ook al reageert er niemand en dat ik dat in mijn achterhoofd moet houden tijdens het nalezen vóórdat ik op 'publiceren' klik, en niet erna.

    Daarnaast is het natuurlijk altijd fijn om te horen dat er ook daadwerkelijk iemand IS die alles leest, maar dat is weer een ander verhaal ;) Gelukkig ben je niet zo eng als big brother.

    Ja, ik snap wat je bedoelt, dat had ik met dat boek van Mike Boddé, ik heb het nu uit en ben blij dat ik niet zo'n zware depressie heb als hij. Nee, inderdaad, dan moet ie maar een blije film gaan kijken :P

    Dank je.

    BeantwoordenVerwijderen