zaterdag 20 februari 2010

Welkom

Mijn mening is mijn stijl, niet mijn inhoud - Jan Mulder

Ik schep behagen in ecoline, symptomatische oorzaken, artistiek-filosofisch denken, trefzekerheid, de lijfelijke verwarring van een te kleine ruimte met teveel mensen, katachtige bewegingen, semi-ongemakkelijke situaties, urgenties die me overvallen, fragmentatie en abstractie, de periferie van smeltende sneeuw, twijfelbuffers, synchroniciteiten, hardlopen, oprechtheid, de vloeiende weerstand van een pen op papier, mensen met compassie, parenthesen, elegante onafhankelijkheid, organische mechanismen, ontrafeling, meerledigheid maar ook enkelvoudigheid, virtueel residu, het zwaartepunt, mezelf te vergelijken met een feniks, mutualisme, de harmonie van het asymmetrische, narcissen en dat waarvoor ze symbool staan, melancholie en open hoofden.

Ik ben een meisje van twintig. Ik woon vanaf volgende week in Groningen. Ik studeer aan de kunstacademie. Ik maak beeldende kunst en schrijf verhalen en doe dingen daartussenin. Ik ben nu hier maar ik was daar.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen